Knapper i Excel 2000
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-04-02 17:48

Når man laver knapper i Excel 2000 bliver de automatisk grå. Er det muligt
at lave dem i andre farver ? Teksten på knapperne kan jeg godt ændre, men
selve knappen?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 01-04-02 18:45

"Michael Lund Sørensen" wrote in message
> Når man laver knapper i Excel 2000 bliver de automatisk grå.
> Er det muligt at lave dem i andre farver ? Teksten på knapperne
> [...]
Hej Michael

Hvis det er knapper fra kontrolelementerne der er tale om, kan du
sættes deres BackColor egenskab til den ønskede farve. Dvs. at
du vælger knappen i designtilstand, højreklikker og vælger
egenskaber. I denne menu kan du finde BackColor, som du kan
sætte til den ønskede farve.
--
Mikkel Bundgaard
IT University of Copenhagen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-04-02 02:36

> [...]
> du vælger knappen i designtilstand, højreklikker og vælger
> egenskaber. I denne menu kan du finde BackColor, som du kan
Hej Mikkel

Fedt nok, nu fandt jeg ud af det! Det skal altså bare være før knappen får
en makro.
Det punkt har jeg aldrig set før.
Tak !

--