Plat
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 01-04-02 15:57

Mener der var en gruppe, der hed ovenstående. Michael Carøe var vist med i
den.

Kan i huske, hvilke cd'ere de har udgivet - og om de stadig kan fåes

Fra : Queenie

Dato : 01-04-02 17:21

"Peter Elmkvist Snabe" skrev d. 01-04-02 15:57 dette indlæg :
> Mener der var en gruppe, der hed ovenstående. Michael Carøe var vist
med i
> den.
>
> Kan i huske, hvilke cd'ere de har udgivet - og om de stadig kan fåes

Michael Carøe, Mads Kejser og Peter Kær .. De udgav en LP, som indeholdt
nogle af de bedste sange og gags fra deres shows .. ved ikke, om den kan
støves op mere

http://www.kandu.dk/

Fra : Christian Paulsen

Dato : 02-04-02 10:17

> Michael Carøe, Mads Kejser og Peter Kær .. De udgav en LP, som indeholdt
> nogle af de bedste sange og gags fra deres shows .. ved ikke, om den kan
> støves op mere

Jeg er temmelig sikker på at de lavede nummeret "Poeten og Lillemor" engang
i slutningen af 80´erne.

/christian p

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 02-04-02 10:24

> Jeg er temmelig sikker på at de lavede nummeret "Poeten og Lillemor"
engang
> i slutningen af 80´erne.
>
> /christian p

Og "Profeten fra Jylland" (Om TV2/Steffen Brandt).

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 02-04-02 15:23

Har i nogen idé om, hvor man evt. kunne opdrive Cd'en? Jeg vil meget gerne
have den

Fra : nikolaj borg

Dato : 02-04-02 17:14

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> wrote in message
> Har i nogen idé om, hvor man evt. kunne opdrive Cd'en? Jeg vil meget gerne
> have den

Jeg fandt en plat-cd på www.bibliotek.dk - svesken på disken. Hvis eller OE
vil, som jeg vil, har du linket her:

<http://www.bibliotek.dk/search.zap?target=Dfa&&term4=&term2=plat&term3=&ter
m8=&term1=&term7=&&cclterm5=materiale%3Dsc&cclterm6=&field4=emne&field2=forf
atter&field3=titel&field8=ISBN&field1=fritekst&field5=&field6=&field7=%E5r_l
ig&syntax=xml&op=og&op4=and&start=3&number=1&element=L>

/Nikolaj

Fra : OleK

Dato : 02-04-02 18:17

Jeg ved ikke, om de fås på cd - men jeg har et par vinyler (som jeg har
fundet antikvarisk):

Et plat produkt (lp) Respons ReeLp 109
Svesken på disken (lp) Tuba 316

Mvh
Ole

Fra : Ole Damgaard

Dato : 03-04-02 03:28

"
> Jeg ved ikke, om de fås på cd - men jeg har et par vinyler (som jeg har
> fundet antikvarisk):
>
> Et plat produkt (lp) Respons ReeLp 109
> Svesken på disken (lp) Tuba 316

Svesken på disken er også udgivet på CD -
TUBA CD 316
mvh ole