MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
F*** den SKI** processlinie
Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 01-04-02 15:43

Hejsa igen...

Nu bliver det endnu mere skummelt.... Den vil ikke beholde indstillingerne
for processlinien i det øjeblik jeg skifter fra Windows XP tema (Teltubbie
tema ;-> ) til Klassisk Windows.... I Windows XP tema viser det sig, at der
ikke er nogen som helst problemer, andet end det er SKI** grimt.. Så måske
ligger det i temaet? Nogen der kan hjælpe?

Zkii

Se evt: <a89b9q$uik$1@eising.k-net.dk>

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-02 16:15

In dk.edb.system.ms-windows, -=:| ZkiiFreak |:=- wrote:

[snip]
>Se evt: <a89b9q$uik$1@eising.k-net.dk>

Der er 4 timer mellem de to indlæg, hvorfor lave et ny? Det er jo
samme emne.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 01-04-02 16:22

Ja, men det forsvinder jo i mængeden, og jeg ved at være godt træt af den
processlinie!!! Du må altså undskylde.. Men det er ganske frustrerende!
Desuden var der jo nyt kød på!

Zkii

Fra : Madsen

Dato : 01-04-02 16:30

-=:| ZkiiFreak |:=- skrev:

> Desuden var der jo nyt kød på!

Der bliver gruppen jo ikke mere overskuelig af.

Desuden ville det være rart hvis du læste og fulgte rådene på denne
side: <http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

FUT: news:dk.admin.netikette hvor svar til dette indlæg vil havne.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-02 16:35

In dk.edb.system.ms-windows, -=:| ZkiiFreak |:=- wrote:

>Ja, men det forsvinder jo i mængeden...

6 tråde er vel næppe en mængde. Nå, men lad det ligge.

>Desuden var der jo nyt kød på!

Der kan godt komme nyt kød på, selvom emnet ikke skifter. Er vi i
stand til at hjælpe dig med processlinje, så skal vi læse dit indlæg.

Nå, tilbage til emnet... Jeg er sikker på at det er en fejl at XP
glemmer størrelsen på din processlinje. Men det kan vel næppe trøste
dig at problemet sikkert bliver løst senere i år, når første service
pack udkommer til XP...?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 01-04-02 16:44

Jeg har efterhånden opgivet.... Fandt et værktøj, der hedder gpedit.msc
(skriv det i "Kør..."), hvor der faktisk var et menupunkt, som sagde, at man
ku slå indstillingerne for, om Win skulle gemme størrelse af proceslinien
ved afslutning. Prøvede de tre indstillinger der var (Ikke konfigureret,
Aktiveret, Deaktiveret), men ligemeget hjalp det. (Det lå under "Skrivebord,
hvis nogen var interesseret", altså i gpedit.msc). Jeg tror det er noget ved
logon....

Vi ses nok en anden gang.

Og til Lars Stokholm: Du er det største aktiv i denne gruppe!!! Bliv ved med

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 01-04-02 17:02

Det her bliver sjovere og sjovere...
Har ligefundet ud af, at når jeg logger på win, så trækker den en fra den
højde, proceslinien havde sidst, indtil jeg har logget af og på tilpas mange
gange, til at den er nået ned til 1 i størrelse.... Det er immervæk
uhyggeligt du. Fandt desuden lige et entry i reg-basen, under Run, som hed
CSEsys... Det viste sig at være noget Gator-snot! Det er dog det frækkeste.
Den kan GODT slettes, og de filer den har i den mappe den refererer til
ligeledes!
Det her har udviklet sig til en farce af format, hva !?!

Zkii

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-02 17:08

> [...]

>ligeledes!
>Det her har udviklet sig til en farce af format, hva !?!

Ja, det må jeg indrømme... Har du skannet dit system for vira? Bare
for en sikkerheds skyld.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 01-04-02 17:18

> Ja, det må jeg indrømme... Har du skannet dit system for vira? Bare
> for en sikkerheds skyld.

Både ja og nej... Jeg kører Norton i baggrunden.. Den burde fange alt, og
det var det første jeg installede efter min første virus WindowsXP *gg*, så
jeg tror ikke det er det. Nu har det så udviklet sig videre. Jeg foretog
nogle ændringer vha gpedit.msc i noget der hedder Skrivebordstemaer. Det hed
"Indlæs bestemt fil til visuelt layout eller brug klassisk windows". Når jeg
aktiverer dette kan den godt som jeg vil... Næsten... Når jeg sætter
proceslinien på dobbelt størrelse, laver den nummeret igen. Men tredobbelt,
så fungerer det som jeg vil ha' det! (Bortset fra, at jeg helst ville have
dobbelt og ikke tredobbelt) Og den går ikke een tilbage (som tidligere
beskrevet), som inden jeg aktiverede indstillingen.
Det er lige godt grov. Windows må være een stor virus!!!

Hilsen

Zkii

PS: jeg håber nogle kan bruge mit lille "eventyr" til noget...