MS Windows
briani 27239
Win Me - Installation af IE6 vil ikke fuld~
Fra : DANNY PEDERSEN

Dato : 01-04-02 13:55

OS: Windows Me

Jeg har fjernet Internet Explorer 6.0 fra min pc for et par dage siden, og
har så forgæves forsøgt at installere det igen. Jeg har hentet filerne fra
updatesiden flere gange, men hver gang at jeg skal installere stopper
procentbarren ved 1% og springer direkte op til 93%, hvorefter den siger at
komponenterne ikke er installeret, og at man skal lukke alle igangværende
programmer, og derefter prøve igen.
Jeg har prøvet utallige gange også med avanceret opstart, så det eneste
program der kører er windows. Er der nogen der har en ide om hvad der evt.
kunne være galt ?

Fra : Morten

Dato : 01-04-02 17:12

> [...]
> komponenterne ikke er installeret, og at man skal lukke alle igangværende

Punkt 1. Prøv at slette mappen med de installationsfiler, du har hentet. Den ligger
vist under c:\windows. Forsøg igen.

Punkt 2. Har du lukket dit antivirus under opdateringen? Jeg kan ikke lige huske,
om det skulle have relevans hér, men det plejer man normalt at skulle gøre.

Mvh.
Morten

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 02-04-02 18:32

"
> Jeg har prøvet utallige gange også med avanceret opstart, så det eneste
> program der kører er windows. Er der nogen der har en ide om hvad der evt.
> kunne være galt ?

Hej
Ovenstående kender jeg også til, men stadigvæk så hvis du finder en løsning
vil jeg meget gerne vide det. Jeg har kun fået installeret Outlook Express i
version 6,0, men eksplorer kører stadig som 5,5 og hvis jeg forsøger
genkender jeg de fejlmeldinger du omtaler.
Gunnar