Tidligere indlæg omkring Dual Asus-DS
Fra : J.L.C & B.F

Dato : 01-04-02 13:42

hej

jeg har indrykket et indlæg D.31.3 omkring Asus DS Mb og 2 -PII350 cpu`r

hvordan får jeg begge cpu`r til at ydede lige meget ??.. kører XP pro. det
er primært cpu 1 der kører med ca 80 % power hele tiden, og den anden med ca
40 % når jeg evt konventere film.

det er lidt træls :O/

Håber der er nogen der har et godt tip!

På forhånd tak
Jack L
dawebman@os.dk

Fra : -=Madsen=-

Dato : 01-04-02 13:48

Programet du bruger skal også understøtte dual cpu, for at få optimal ydelse

Fra : Ole

Dato : 02-04-02 08:48

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message news:a89ks6$a77$1@news.cybercity.dk...
> Programet du bruger skal også understøtte dual cpu, for at få optimal ydelse

Jeg går ud fra, at dit mainboard hedder Asus P2B-DS.
Nu ved jeg ikke, om problemet også er der i Win XP, men
skifter man fra Win 98 til Win 2000 Pro, er der en hardware-
fejl på P2B-DS, der gør, at man enten skal undgå at benytte
ACPI eller flytte SMD-modstand R80, hvis man fortsat vil
være i stand til at bruge begge CPU'er, beskrevet her:
http://www.asuscom.de/support/techmain/technical.htm
- FAQ/TIPS - Motherboard/CPU - FAQ 075
(Dual Motherboards und Windows 2000 im ACPI-Modus).
--
Venlig hilsen
Ole Kiilerich

Fra : J.L.C & B.F

Dato : 01-04-02 17:05

TAKKER jeg kunne bare kigge ordenligt efter i programmet !..

nu kører det på begge CPU`r .. i TMPGenc )) halveret lige tiden