MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Søges: Et prg. til CPU temp.
Fra : Dan Andersen

Dato : 01-04-02 00:23

Er der nogen, der har kendskab til et lille prg., der kan tage temp. på ens
CPU? Der ligger en feature i bios, men den har jeg jo ikke adgang til, når
WIN2000 kører?

Fra : Rasmus Rene Thomsen

Dato : 01-04-02 13:29

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> wrote in message
> [...]
ens
> CPU? Der ligger en feature i bios, men den har jeg jo ikke adgang til, når

Nu skriver du ikke hvilket m/b du har, men de fleste m/b har en cd med hvor
der ligger almulig software på, så måske ligger der også net på din cd til
cpu temp. software.

Vh
Rasmus

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-02 13:32

In dk.edb.system.ms-windows, Dan Andersen wrote:

>Er der nogen, der har kendskab til et lille prg., der kan tage temp. på ens
>CPU? Der ligger en feature i bios, men den har jeg jo ikke adgang til, når
>WIN2000 kører?

MBM = MotherBoard Monitor er suverent og gratis.
<http://mbm.livewiredev.com/>

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Madsen

Dato : 01-04-02 13:40

Dan Andersen skrev:

> Er der nogen, der har kendskab til et lille prg., der kan tage
> temp. på ens CPU? Der ligger en feature i bios, men den har jeg jo
> ikke adgang til, når WIN2000 kører?

Hvis det er et Asus bundkort kan du bruge Asus Probe, men et lille
program ved navn Speedfan skulle også være godt.

Madsen.