TDC Bredbånd problem
Fra : Torben Olsen

Dato : 31-03-02 21:17

Hej NG.

Jeg har fornyligt fået ADSL 512/128 men har haft mange problemer.

Først havde jeg en CISCO pix firewall, som gjorde at forbindelsen låste 1-2
gange dagligt. Løsningen ville så være at tage strømmen fra og tilslutte
igen.

Nu har jeg så skiftet til en Zyxel Zywal1 og det løste ovenstående problem.
Men nu låser den også forbindelsen når jeg henter større filer (efter ca.
300MB) Det er så kun selve filoverførslen der bliver låst, hvor det var hele
Internetforbindelse med CISCOen.

Er det opsætningen i firewall'en eller er det TDC? Er der nogen der har
oplevet samme problemer?

Håber virkelig på hjælp.

Med venlig hilsen,

Torben O.

Fra : Per Bau

Dato : 01-04-02 21:36

"Torben Olsen" <to@olsengroup.dk> wrote in message
> [...]
hele
> Internetforbindelse med CISCOen.
>
> Er det opsætningen i firewall'en eller er det TDC? Er der nogen der har

Hvis det er BB du har så prøv evt. at checke dissee link. Det ligner meget
godt at din overførsel 'låser' med ca. 1 times mellemrum.

/Per

Fra : Søren Løbner

Dato : 05-04-02 13:34

"Torben Olsen" <to@olsengroup.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hele
> Internetforbindelse med CISCOen.
>
> Er det opsætningen i firewall'en eller er det TDC? Er der nogen der har

Det er sikkert fordi du tager stikket ud af vægen :)))

Ej joke, virker det hvis du ikke kører gennem din firewall?

Hyg dig!
/ Løbner
soren@lobner.dk

Fra : Torben Olsen

Dato : 05-04-02 21:48

> Det er sikkert fordi du tager stikket ud af vægen :)))

Du slapper bare fuldstændig af løbner!! Hvordan går det? Jeg kan se du
har fået hjemmeside. Sgu da vel ikke hos Freepaq??!!

Vi ses...!

Ps. Det virker fint uden firewall! Jeg kører med fast ip og tror at der sker
noget, når TDC opdatere/skifter deres ip'er.