Forwarding af mails til mobil
Fra : Nielsen

Dato : 01-04-02 12:55

Hejsa

Er jeg den eneste der oplever, at ens e-mails ikke længere forwardes til
mobilen, selvom man har sat den hertil i sit netprogram?

Eks. har jeg både mail hos TDC og Tiscali, og inde i mine indstillinger på
nettet, har jeg altid sat det således, at når der tilsendes mig en mail,
kommer der en kopi på min mobiltelefon.

Dette er dog pludseligt, lige før påske, ophørt..... jeg har Telmore som
mobilselskab, så hvis der er nogle der oplever det samme vil jeg meget gerne
høre herom.
Det er tilsyneladende ikke hos internetfirmaerne den er gal, da jeg som
nævnt normalt modtager viderestilling fra begge udbydere.

Med venlig hilsen og fortsat god påske

Nielsen

Please remove REMOVETHIS in my e-mail address, if you reply - thanks.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-04-02 16:30

"Nielsen" <surferREMOVETHIS@e-box.dk> wrote in

> Er jeg den eneste der oplever, at ens e-mails ikke længere
> forwardes til mobilen, selvom man har sat den hertil i sit
> netprogram?

sms.tdm.dk er en død sild, TDC's email>sms gateway er med andre ord
noget du snart skal kigge i vejviseren efter, tvivler godt nok på de
officielt lukker den, men i praksis har den været komplet død i snart
tre uger!

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
Disclaimer: "These opinions are my own, though for a small fee they

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-04-02 18:08

Henviser til min opfordring sendt til dk.teknik.telefoni.mobil i dag kl.
19:04

--
Michael
http://www.goofi.tk - så behøver du kun at starte ét sted….

Fra : GiWeo

Dato : 03-04-02 16:54

Hejsa

bruge xxxxxxxx@smsnu.dk

Det virker stadig !

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på