Coolsms virker!!!!!!!!
Fra : Morten Holm

Dato : 01-04-02 10:45

HEJ NG....

www.coolsms.dk er oppe og køre igen!!!!!
De har lavet nogle aftaler med teleselskaberne... og nu virker det
igen!!!!!!!
--
Mvh.
Morten

Fra : /me

Dato : 01-04-02 11:08

Det var da godt hvar

Fra : Mig

Dato : 01-04-02 11:57

Og den er nu ligesom alle andre...

Specielt TDC's gateway sucks

Fra : Heidi

Dato : 01-04-02 13:22

"Mig" <nifoNOSPAM@nospam.dk> skrev i en meddelelse news:n2Xp8.6376$iY5.275081@news010.worldonline.dk...
> Og den er nu ligesom alle andre...
>
> Specielt TDC's gateway sucks

Jeg har de sidste to dage forsøgt at sende en sms til mig selv
(Telmore abonn.) fra coolsms lige så mange gange, og ingen af dem
er kommet frem endnu - så jeg vil nok mene at det sucks, ja...

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen og

Fra : Henny Stewart

Dato : 01-04-02 13:31

"Heidi" <nospamheidi@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> (Telmore abonn.) fra coolsms lige så mange gange, og ingen af dem
> er kommet frem endnu - så jeg vil nok mene at det sucks, ja...

Har også Telmore - og har oplevet generelle problemer med at bruge telefonen
i et par dage. Somme tider siger den "ingen adgang", men det meste af tiden
_er_ der ingen adgang. Er den gal med Telmore og TDCs net, eller er det min
telefon, der har lagt sig syg, monstro?
--
Henny

Fra : Heidi

Dato : 01-04-02 13:49

"Henny Stewart" <none.of@urbznz.invalid> skrev i en meddelelse news:a89jur$554$1@sunsite.dk...

> [...]
> _er_ der ingen adgang. Er den gal med Telmore og TDCs net, eller er det min

Jeg har ingen problemer haft med at ringe eller sende/modtage
SMS'er fra/til telefonen - det er kun SMS'er fra nettet der er længe
undervejs...

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-04-02 15:54

> [...]
> _er_ der ingen adgang. Er den gal med Telmore og TDCs net, eller er det min

Har også problemer med "Ingen adgang".
Har du skrevet til Telmore om det??
Jeg skrev til dem og fik en søforklaring så lang, og at det havde de i hvert
fald aldrig hørt om før....

--
Michael
http://www.goofi.tk - så behøver du kun at starte ét sted....

Fra : Henny Stewart

Dato : 01-04-02 17:32

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse

> Har også problemer med "Ingen adgang".
> Har du skrevet til Telmore om det??
> Jeg skrev til dem og fik en søforklaring så lang, og at det havde de i
hvert
> fald aldrig hørt om før....

Ditto her. De spørger oven i købet hvorfor der begyndte at stå "ingen
adgang". Hvordan skulle jeg kunne vide det?

Så vil de have, at jeg skal prøve simkortet i en anden telefon. Det kan jeg
ikke. Den eneste anden telefon, jeg ejer, er i stykker!
--
Henny

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-04-02 18:06

> Så vil de have, at jeg skal prøve simkortet i en anden telefon.

Sjovt, nøjagtig det samme skrev de til mig.....

Fra : Henny Stewart

Dato : 01-04-02 19:01

> Sjovt, nøjagtig det samme skrev de til mig.....

Jeg har lige fået en mail om, at man vil sende mig et nyt simkort uden
beregning. Det kalder jeg god service. Nu håber jeg så bare, at det løser
problemet!

--
Henny

Fra : JMo.

Dato : 01-04-02 19:32

Telmore, Tiscali, Telefona + ældre debitel-telefonnr. er på TDC's net,
og Email -> SMS vil som regel gå gennem TDC's email -> SMS-gateway der
ekspederer dem igennem *meget* langsomt pt. (mellem 6 timer og 4 dage
er min egen erfaring).

En undtagelse er f.eks. hvis du sender beskeden fra www.besked.dk (som
er en Orange-tjeneste). Her sender Orange SMS'en videre til TDC sammen
med beskederne fra deres mobiltelefoner, og den kommer derfor
hurtigere igennem.

(TDC prioriterer SMS fra andre mobilselskabers telefoner højere end
email -> SMS)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-04-02 09:24

"Mig" <nifoNOSPAM@nospam.dk> wrote in message
> Og den er nu ligesom alle andre...
>
> Specielt TDC's gateway sucks

Nogen der ved om det er noget midlertidigt eller det er perm?
Fordi jeg har noget SMS ved Email aktiveret og har stadigt ikke modtaget
noget fra de mail jeg fik før påske..

/Dennis

Fra : JMo.

Dato : 02-04-02 14:16

On Tue, 2 Apr 2002 10:24:24 +0200, "Dennis Pedersen"
<usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:

>Nogen der ved om det er noget midlertidigt eller det er perm?

ifølge <Sh4q8.6521$iY5.305030@news010.worldonline.dk> er det (mere
eller mindre) permanent...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-04-02 14:28

"JMo." <ns-sf_001@mohr.cx> wrote in message

> ifølge <Sh4q8.6521$iY5.305030@news010.worldonline.dk> er det (mere
> eller mindre) permanent...

Jeg zappede ellers lidt rundt i gruppen men fandt ikke noget, må være blind
;)
Nogen der har et bud hvorn sådan et Message-ID bliver spiseligt for Udkig?

/Dennis

Fra : JMo.

Dato : 02-04-02 19:19

On Tue, 2 Apr 2002 15:28:04 +0200, "Dennis Pedersen"
<usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:

>Nogen der har et bud hvorn sådan et Message-ID bliver spiseligt for Udkig?

Næh, den bruger jeg ikke - men du kan smide den igennem
http://www.relief.dk/news.phtml