Boomtown og OGC......
Fra : Sid

Dato : 01-04-02 10:28

Hvorfor kan BT ikke gøre noget ved OGC, (det vildeste cheatprogram til CS,
for de få der ikke ved det).
Findes der ikke et anti-cheat der virker til OGC?..

Jeg kan poste OGC i dk.binaer så det er ens for alle at spille?

Sid

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 02-04-02 13:44

> Hvorfor kan BT ikke gøre noget ved OGC, (det vildeste cheatprogram til CS,
> for de få der ikke ved det).
> Findes der ikke et anti-cheat der virker til OGC?..
tjoo der findes csguard der scanner ens hd når man connecter en game server,
men det kræver virkelig at dem der hoster serverne følger med udviklingen
ang. ogc vs csguard for hvergang der udkommer en ny csguard går der ikke
længe inden en ny ogc udkommer det er som en hale uden ende. Bruger selv den
csguard tot clanen kommer med, da deres configs er ret fede kan hentes her
http://www.totclan.de under downloads - anitcheat server. Den nyeste skulle
pt. være 7.42 og csgconfig 7.01

mvh