Et hjerteligt tillykke her fra..
Fra : John Sahl

Dato : 01-04-02 11:05

Så skete det, Tomas O. er i dag blevet gift med hans hemmelige
kæreste Tanja.

Tillykke Tomas!

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Hvad dato er det i dag?

Fra : Tomas O.

Dato : 01-04-02 22:05

John Sahl skrev:

> Så skete det, Tomas O. er i dag blevet gift med hans hemmelige
> kæreste Tanja.
>
> Tillykke Tomas!

Tak

Det er ret kanon

Hilsen
Tomas

Fra : John Sahl

Dato : 01-04-02 23:19

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns91E3EB1708D92vampyre@teledanmark.dk...
> Det er ret kanon

Its must be like a dream coming true

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 01-04-02 23:50

On Tue, 2 Apr 2002 00:19:01 +0200, "John Sahl"
<spamtrap1@mandezonen.dk> wrote:

>Its must be like a dream coming true

ja det siger jeg sgu også - jeg har heller ikke fåed et nej de sidste
knap 3 år - men BARE IKKE NOGET med hvornår ??
Mv
Bo

fut :dk.snak.snik

--
I'm deeper than the shit I'm in (Iggy Pop)
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 01-04-02 23:48

On Mon, 1 Apr 2002 12:05:09 +0200, "John Sahl"
<spamtrap1@mandezonen.dk> wrote:

>Så skete det, Tomas O. er i dag blevet gift med hans hemmelige
>kæreste Tanja.
>
>Tillykke Tomas!

jamen det skal også lyde herfra

det har du sgu da godt nok hold hemmeligt :) ??

Mv
Bo

Fra : Shoes

Dato : 02-04-02 00:17

On Mon, 1 Apr 2002 12:05:09 +0200, "John Sahl"
<spamtrap1@mandezonen.dk> wrote:

>Så skete det, Tomas O. er i dag blevet gift med hans hemmelige
>kæreste Tanja.

Gratulerer. ;^}

>Tillykke Tomas!

Herfra og.

Fra : Tomas O.

Dato : 02-04-02 02:13

Shoes skrev:

> Gratulerer. ;^}

Ahem.. sikke mange der røg i den med samlede ben og lukkede øjne
hehe

APRILSNAR!!!

Hilsen
Den evige ungkarl

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 02-04-02 16:39

On Tue, 2 Apr 2002 01:13:10 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

>APRILSNAR!!!

Hø Hø jeg syens også nok at det var en ualmindeligt go vind du var
havnet i - når man betragter hvad skal vi sige ...den diplomatisk talt
lidt pesimistiske tone du så ofte har når det kommer med håb til
fremtiden ....i monogamame relationer !
Bedte Hilsner
Bo

fut :dk.helbred.misbrug

Fra : John Sahl

Dato : 02-04-02 17:39

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns91E420EDC9B4Evampyre@teledanmark.dk...
> Ahem.. sikke mange der røg i den med samlede ben og lukkede øjne
> hehe

Damn, hurtig skilsmisse.. Var der returret på bruden?

> APRILSNAR!!!

Ja, jeg ved det jo *G*

> Hilsen
> Den evige ungkarl

Du er da også altid så negastiv

Fra : Tomas O.

Dato : 02-04-02 17:56

John Sahl skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
>
> Damn, hurtig skilsmisse.. Var der returret på bruden?

> Ja, jeg ved det jo *G*

> Du er da også altid så negastiv

Nah.. der sker da noget på det område, men jegtager det roligt *S*

Tomas O.
FUT dk.snak.snik