uha laban er fornærmet
Fra : Brian Olsen

Dato : 01-04-02 10:53

Hej NG

Lban er sur på mig. I går kom min svigerinde ud til min kæreste for at få
hjælp til en skole opgave. Hun har sin kat med og det er en virkelig flot
kat, men lettere overvægtig.
Laban blev så fornærmet at han har gået rundt og knur-miav-hvæs'et lige
siden. Guffe er total ligeglad med hvad laban siger han spankulerer bare
rundt som om han ejer det hele, men dukker sig nå laban er i nærheden ( dvs.
inden for en meters afstand).
jeg havde ærligt troet at de ville blive venner, for det ville jo være meget
praktisk hvis de kunne blive passet sammen senere, men nej så heldig var ejg
ikke. jeg har ikke noget baldrian eller andet der lugter godt for katte kun
Brians axe deo.

Nå, men jeg håber videre.

Hygge

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 01-04-02 11:08

"Brian Olsen" <tojdyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

meget
> praktisk hvis de kunne blive passet sammen senere, men nej så heldig var

Hej Bente

Nu har kattene jo kun været sammen siden i går, så kan du ikke forvente at
de allerede er blevet venner.
Det er jo Labans domæne, så derfor mukker han på Guffe.
Sådan noget kan tage lidt tid.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz