Problem med Heroes 4
Fra : jerzy glinski

Dato : 01-04-02 08:30

Jeg har installeret Heroes 4(også DirectX). Når jeg prøver at starte spillet
får jeg et billede med file loading. Jeg kan se at den arbejder på Cd i et
halv minuts tid og så sker der intet mere. Jeg har ikke noget som kører i
baggrunden. Andre spil som CIV virker helt fint. Jeg er på bare bund. HJÆLP-
gode ideer?
Mit computer
AMD K6-2 400Mhz
hukommelse 256 Mb
grafikkort geforce 2GTS 32 MB
ledig plads 6 giga

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-04-02 12:18

"jerzy glinski" <glinski@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> halv minuts tid og så sker der intet mere. Jeg har ikke noget som kører i
> baggrunden. Andre spil som CIV virker helt fint. Jeg er på bare bund.

i første omgang prøv at afinstallere og installere igen

Fra : jerzy glinski

Dato : 01-04-02 12:38

det har jeg gjort