Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital vs SLR
Fra : ibyte

Dato : 01-04-02 07:27

Er spejlrefleks kamera'er (til ca 4000kr) bedre end et almindeligt
digital kamera til ca 6000kr? and Active = 1 en

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 01-04-02 09:51

"ibyte" <ibyte.news@kandu.dk> wrote in message
> Er spejlrefleks kamera'er (til ca 4000kr) bedre end et almindeligt
> digital kamera til ca 6000kr? and Active = 1 en

Er en ferrari bedre end en Land-Rover?
Det afhænger en hel del af hvad du skal bruge det til. Et digicam er
velegnet til snapshot optagelser, hvor man hurtigt kan kassere evt. dårlige
billeder, og tage nye med det samme. Et SLR giver nogle andre muligheder med
brug af forskellige linser mv. som ikke findes til et alm. digicam. En
optimal løsning er jo så nok et digitalt SLR, men det koster så også
derefter.
Emnet har været diskuteret flere gange her i gruppen, så det er bare at
begynde at læse. :-]

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

(PS, Fjern _NOSPAM_ fram min email-adresse, hvis du ønsker at sende en
e-mail til mig)