MS Windows
briani 27239
Landekoder
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 31-03-02 15:54

Jeg ved ikke, hvor jeg skal spørge, men jeg har brug for en tekstfil eller
lign. med samtlige landekoder til telefonen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-04-02 13:58

Sun, 31 Mar 2002 16:53:55 +0200, skrev "Henrik Steffensen"
<hst@vip.cybercity.dk>:

>Jeg ved ikke, hvor jeg skal spørge,

news:dk.teknik.telefoni eller news:dk.edb.internet

>men jeg har brug for en tekstfil eller
>lign. med samtlige landekoder til telefonen.

Er ikke en tekstfil
<http://www.studyabroad.com/telcodes.html>

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 02-04-02 00:32

hmm

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-04-02 00:53

Tue, 2 Apr 2002 01:32:21 +0200, skrev "Lars Lienhøft Larsen"
<lars.lienhoeft.larsen@mail.dk>:

>hmm

Du har skrevet flere svar med ovenstående, hvad er foremålet?

Svar, hvis du har nogle seriøse kommentarer/svar og citer efter
netiketten, se signatur og
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.

Fut: news:dk.admin.netikette