Phumba er blevet kælen!
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 31-03-02 22:38

Hej allesammen!

Jeg er nødt til at fortælle jer om i dag! Phumba har endelig opdaget at hun
er en aby *G* Hun har sandelig villet NUSSE i dag!

Det startede allerede klokken MEGET tidligt (= kl. 03...) i morges med at
hun fik et af sine efterhånden almindelige natlige nusseanfald - hun har
tillagt sig den vane at være kærlig mellem klokken 4 og 5 om morgenen, og
ellers ikke. Men i dag er hun blevet ved med det. Når man har løftet hende
op har det sagt "spinnnnnnnnnn" og hun har flere gange kommet og villet
"dytte næse" både med John og med mig

Godt nok er hun generelt mere snakkesalig om søndagen - inden hun får sin
p-pille - men det her er langt ud over det sædvanlige.

Jeg tror faktisk hun har savnet os mens vi har været væk i påsken. Selv Jack
har hun ligget sammen med i hængekøjen og det er sådan set også lidt
usædvanligt.
Der er forresten nye søde billeder af de to "turtelduer" her:
http://cutiecats.dk/galleri2.shtml

Nå men jeg skulle lige dele min glæde. Og hjælp mig nu lige med at krydse
fingre for at det bliver ved

Hilsen
Lisbeth
(og Phumba som lige nu ruller sig i sin nye baldrian-mus, samt Jack og Bøv
der sover)
--
~~~~~No outfit is complete without a few cat hairs~~~~~
http://cutiecats.dk

Fra : Katrine_Nederby

Dato : 31-03-02 23:32

Hej Lisbeth.

Nøøj, hvor er de smukke sammen (-Og hver for sig)

Det med kæleflip efter jeres påskeferie.....Oplevede Joan ikke noget
lignenede med Neo efter at have været på ferie?

Mvh. Katrine

http://www.kandu.dk/

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-03-02 23:59

"Katrine_Nederby" <Katrine_Nederby.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Det med kæleflip efter jeres påskeferie.....Oplevede Joan ikke noget
> lignenede med Neo efter at have været på ferie?

Jo lige præcis - han var helt tosset *G* Men det var da dejligt.
Og der gik laaaaaaaang tid, inden det tog af. Men det holder alligevel lidt
ved, for han får flere kæleflip nu end før. Hvis han f.eks sover i sin kurv,
kan han vågne med et sæt og så komme væltende op til en. Så skal der nusses
og kæles til den store guldmedalje *S* bagefter lægger han sig på skødet af
en og sover videre *G*

Så Lisbeth der er håb forude *S*
Krydser alt hvad der krydses kan, for at det bliver ved

Dejlige billeder af de 2 "turtler" *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz
http://www.fastfreeway.dk?ref=11499

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-04-02 15:42

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in message
> Hej allesammen!

> Der er forresten nye søde billeder af de to "turtelduer" her:
> http://cutiecats.dk/galleri2.shtml

Jeg bør måske lige nævne at alle billederne nu (pyyyh...) er flyttet til en
ny og hurtigere server, så den til tider enerverende ventetid der har været
på min side forhåbentlig skulle være en saga blot.

(og så EEELSKER jeg hilsner i gæstebogen )

Hilsen
Lisbeth

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 01-04-02 15:50

Det er da dejligt at høre jeg krydser fingre for at det holder....

--
Camilla Christiansen

www.snabe.dk/camilla
Du må gerne skrive en hilsen i gæstebogen

Fra : Trine Piltoft

Dato : 01-04-02 18:01

Hej Lisbeth!

Dejlige billeder af dine søde missere :0) og også rart at høre at Phumba
har fået et anfald af forårskælenskab - vi håber det holder ved :0)

Hilsen Trine & co.
Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Kate

Dato : 02-04-02 15:32

Hvor skønt, Lisbeth, at Phumba har opdaget at hun er aby jeg
kendder kun mine forældres abyer og specielt den ældste er _meget_
krævende når hun vil kæle, men hun er dælme sød
Håber bestemt at Phumba's kælenskab ikke kun er forårskuller.

Kate