MS Windows
briani 27239
Runtime error på Web sider med WinXP... Hj~
Fra : Kasper Pedersen

Dato : 31-03-02 23:14

Jeg har en installation med WindowsXP samt JAVA pakken, men de fleste side jeg besøger popper der en box op med følgende text:

A runtime error has occurred.
Do you wish to debug?

Line: 42
Error: Object expected.

/--------/ /--------/
/ Yes / / No /
/--------/ /--------/

Jeg kan sige nej, og derefter kommer den 2-3 mere og derefter indlæses siden. Kan jeg ikke slå noget fra så den holder op med at
brokke sig ? På forhånd tak.

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 31-03-02 22:16

Undskyld, mit ur er nu indstilt.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-03-02 22:31

In dk.edb.system.ms-windows, Kasper Pedersen wrote:

> [...]
>
>Jeg kan sige nej, og derefter kommer den 2-3 mere og derefter indlæses siden. Kan jeg ikke slå noget fra så den holder op med at

Internet indstillinger --> Avanceret --> Disable script debugging
(oversæt selv)

Kunne du ikke også få din newsreader til at ombryde teksten?

PS: Indlæget hører egentlig til i dk.edb.internet.software.browser

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Kasper Pedersen

Dato : 01-04-02 10:34

> Internet indstillinger --> Avanceret --> Disable script debugging
Er gjordt og det virker, jeg siger mange tak

> Kunne du ikke også få din newsreader til at ombryde teksten?
Nej, det er fordi når jeg ligger links ind så bliver de bare delt.

> PS: Indlæget hører egentlig til i dk.edb.internet.software.browser
Okay, det skal jeg huske til næste gang, endnu engang mange tak

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-04-02 11:02

>Er gjordt og det virker, jeg siger mange tak

Velbekomme...

>Nej, det er fordi når jeg ligger links ind så bliver de bare delt.

Vi accepterer alle et brudt link, du kan bare gøre opmærksom på at det
er brudt. Du kan også lave ombrydningen manuelt. Det bør ske ved det
72'ne tegn: <http://www.usenet.dk/netikette/linje.html>

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-04-02 13:58

Mon, 1 Apr 2002 11:33:40 +0200, skrev "Kasper Pedersen"
<jeg.er@huleboer.dk>:

>Nej, det er fordi når jeg ligger links ind så bliver de bare delt.

Og derfor laver man hårdt linjeskift [enter] ved ca. 65 tegn.

Det er kun en vanesag, hvornår man skal gøre det.
--
med venlig hilsen
Knud