Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Andorra - billigt fotoudstyr??
Fra : Steen F.

Dato : 31-03-02 21:32

Var der ikke én herinde fra, som havde købt billigt fotoudstyr i Andorra?
Var det online eller var du på ferie dernede?
Jeg skal til det nordlige Spanien og vil tage et smut forbi Andorra hvis det
kan betale sig.
Nogle priseksempler?

MVH
Steen

Fra : Carl Munk

Dato : 01-04-02 21:41

"Steen F." <feedback56@hotmail.com> wrote in message

> Var der ikke én herinde fra, som havde købt billigt fotoudstyr i Andorra?
> Var det online eller var du på ferie dernede?
Andorra er et slaraffenland med mange varer, men pas på - Det du vil
købe skal
du nøjagtig vide model nr. på samt en pris på forhånd hvad du vil give,
da alle
varer handles med mange forskellige priser i de mange butikker der
findes der :0)
Jeg vil nu ikke bruge en feriedag onlocation, kameraet kan i mange
tilfælde købes
meget billigere i www.technikdirect.de eller kamerahuset.dk
Held og lykke - fortæl her hvad du gjorde ...

Fra : Steen F.

Dato : 02-04-02 11:58

"Carl Munk" <carl@munk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilfælde købes
> meget billigere i www.technikdirect.de eller kamerahuset.dk
> Held og lykke - fortæl her hvad du gjorde ...

Okay tak, men måske et lidt off topic spørgsmål nu: Hvis det ikke kan betale
sig at købe fotoudstyr dernede, hvad kan man så med fordel købe ud over
cigaretter og sprut?

MVH
Steen

Fra : Martin Buhelt

Dato : 02-04-02 13:52

> Okay tak, men måske et lidt off topic spørgsmål nu: Hvis det ikke kan
betale
> sig at købe fotoudstyr dernede, hvad kan man så med fordel købe ud over
> cigaretter og sprut?

Benzin!

/Martin