hvor skal jeg lede?
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-01-01 22:20

Godaften

Er der nogen der har et bud på, hvor jeg kan finde opslag om hvalpe, udover
hos Dansk kennel klub, og diverse hjemmesider. Findes der andre steder jeg
kan søge?

Med venlig hilsen

Bolette

Fra : N/A

Dato : 31-01-01 00:03

Fra : x Vuf x

Dato : 31-01-01 00:03

Tue, 30 Jan 2001 23:15:38 +0100, Mari wrote:
>Bolette Nielsen <Bobo@kimj.dk> skrev...

>Du kan prøve på http://www.dog-inn.dk
>Ellers må du til søgemaskinerne - og indtaste dine søgeord.

Du kan også ringe til Danske Hundeejeres Landsforening (DHL).
De har også hvalpelister. Tlf.: 39697579

--
Mvh Sonja sonpet@***image.dk fjern de 3 ***
http://home.worldonline.dk/~sonpet/

Fra : \"Poul Erik Rise /SI~

Dato : 31-01-01 08:49

Nogle af specialraceklubberne har også en hvalpeliste.

Der er en henvisning på DKK's sider til specialklubbernes hjemmesider.

Hilsen
Poul Erik Rise

Fra : Egon Jensen

Dato : 01-02-01 20:43

"Bolette Nielsen" <Bobo@kimj.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
udover
> hos Dansk kennel klub, og diverse hjemmesider. Findes der andre steder jeg

en hurtig søgning på Google (kanon søgemaskine)
giver 24 resultater. Måske noget af det kan bruges

http://www.google.com/search?q=hvalpelister

Egon Jensen <Dr@Cool.dk>