MS Windows
briani 27239
Nedgradering fra XP->2000
Fra : Kasper

Dato : 31-03-02 19:57

Først kørte jeg XP på min ene HD, så gik den kold, så inst. jeg XP
midlertidigt på den anden indtil jeg fik 2000. Nu har jeg så fået 2000, men
jeg kan ikke få lov til at formatere mit c-drev (først nævnte HD som også
skal være c-drev fremover).
Hvis jeg så bare kører 2000 cden i det XP som virker siger den at der ikke
er nogle HD som den kan inst. på !

Hvad gør jeg, desuden kan jeg pt. vælge mellem 2 XP i bios'en, dem vil jeg
gerne have væk så der kun er én 2000 når jeg engang får det inst. Planen er
at d-drevet (nuværende placering af XP som virker) også skal formateres når
2000 virker, er bare nød til at have en back-up imens.

Kasper

Man kan ikke leve med det, men heller ikke uden det skidt -> MS

Fra : Martin K

Dato : 01-04-02 08:56

Hvad er det egentlig galt med XP?

--
Martin K

Fra : Kasper

Dato : 01-04-02 11:10

Når windows siger "Windows cannot format this drive. Quit any utilties or
other ........."

Hvad gør man så når man har lukket alle vinduer og programmer?

Kasper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-04-02 14:02

Lukker Windows.
Du kan selvfølgelig ikke formatere det drev Windows ligger på med
Windows åben.
Brug en bootdisk.

Fra : Kasper

Dato : 01-04-02 15:35

Det ved jeg godt. Jeg kører pt. windows på d-drevet, og det er c-drevet jeg
skal formatere.

Kasper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 02-04-02 00:20

Windows har altid sine systemfiler på C:.

Fra : Kasper

Dato : 02-04-02 21:29

Hvad gør jeg så?
Lave en bootdisk fra f.eks. 98 hvor jeg kan kører fdisk??

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-04-02 21:50

For eksempel, ja.

Fra : Kasper

Dato : 04-04-02 16:25

Hvor er det man laver en "gammeldags" bootdisk fra enten 98 ME eller 98 2n?
I ME har jeg kigget men kunne ikke finde det, det er sku' så lang tid siden
jeg har lavet såd'n en. Kan du ikke lige assistere ?

Fra : scn

Dato : 04-04-02 16:50

"Kasper" <bil@jagt.dk> skrev i en meddelelse news:a8hr7s$2qra$1@news.cybercity.dk...
> Hvor er det man laver en "gammeldags" bootdisk fra enten 98 ME eller 98 2n?
> I ME har jeg kigget men kunne ikke finde det, det er sku' så lang tid siden
> jeg har lavet såd'n en. Kan du ikke lige assistere ?

kontrolpanel - tilføj/fjern programmer - "skift faneblad"
eller hent bootdisk på www.bootdisk.com

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/