Ny telefon
Fra : Perino

Dato : 30-01-01 21:49

Jeg overvejer ioeblikket at skifte min Ericsson T28 ud med noget andet. Jeg
har tidligere brugt en Nokia 7110 og vil faktisk hellere have en Nokia end
en Ericsson. Hvad foreslaar i? Er der nye telefoner paa vej fra Nokia som
jeg burde vente paa? Jeg har set paa 8210 men vil gerne have en triband
(laes: saa den kan bruges i USA) 8890 ser ud til at vaere ok, men er baade
dyr, passer ikke i bilen og er ikke helt ung.

Hvad forslaar de forskellige - eller - skal jeg vente lidt?

Jesper

Fra : Booggyman

Dato : 30-01-01 21:58

"Perino" <perinouk@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (laes: saa den kan bruges i USA) 8890 ser ud til at vaere ok, men er baade
> dyr, passer ikke i bilen og er ikke helt ung.

8890 er ikke triband men 900/1900.
jeg har 8850 og 6210 begge gode fon'er

Fra : Jim Tasteless

Dato : 30-01-01 22:15

> jeg har 8850 og 6210 begge gode fon'er

8850 og 8210 er ens ud over design og at 8850 har flere sprog.
Så kan Mujaffa også være med =)

Fra : Perino

Dato : 31-01-01 22:56

er det ogsaa samme teknik indeni? Jesper

Fra : Erik Einum

Dato : 02-02-01 05:58

"Perino" <perinouk@email.com> wrote
> "Jim Tasteless" <hello@elvis.dk> wrote
>
> er det ogsaa samme teknik indeni? Jesper

Sitat: "8210 og 8850 er ens udover design"
Hva tror du det betyr? At de har forskjellig teknikk?

De er _identiske_, bortsett fra displayfarve og deksel (som gjør vekt og mål
marginalt forskjellig).

///Mvh. EE

Fra : Erik Einum

Dato : 02-02-01 08:46

Fra : Erik Einum

Dato : 02-02-01 08:46

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 30-01-01 22:54

Hvad skal du have for din T28??

Fra : Lasse Jensen

Dato : 31-01-01 02:22

> [...]
>
> Jesper
>
> Jeg har skiftet min gamle 6110'er ud med en 6210'er og kan kun sige at jeg
er meget tilfreds...det er skønt med genkendeligheden i menuerne og man
føler sig "hjemme" med det samme..

Hvis du absolut skal have en triband....ja såååå... hmmmm... glem dem...

mvh lasse

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 31-01-01 07:53

Perino wrote:

> [...]
> dyr, passer ikke i bilen og er ikke helt ung.
>
> Hvad forslaar de forskellige - eller - skal jeg vente lidt?

Vent du bare lidt... Evt. på en Siemens S40 (triband). Den virker fint i
USA.

Mvh Thomas Jørgensen.

Fra : J. S.

Dato : 31-01-01 21:35

"Perino" <perinouk@email.com> wrote in message
> [...]
> dyr, passer ikke i bilen og er ikke helt ung.
>
> Hvad forslaar de forskellige - eller - skal jeg vente lidt?

Hvis du har mod på at prøve noget nyt så kig på Siemens S40. Den er triband
(900, 1800 & 1900) og virker derfor også i store dele af USA, Asien m.fl.
Den har High Speed data, stor kalender og de andre sædvanlige
business-funktioner. Vægten skulle lige under 100 gram så det er ikke en
sværvægter. Tilbehøret skulle omfatte et carkit, så du kan bruge den i
bilen. Design-mæssigt synes jeg personligt at den er med helt fremme, men
det er naturligvis en smagssag. Kig evt. på http://www.siemens.dk/S40

Ifølge de seneste rygter fra Siemens skulle den være på markedet i løbet af
en måned. Prisen kender jeg ikke, men mon ikke det bliver noget i retning af
Nokia 6210!?