Lys til hjemmeatelieret - hvordan gør man ~
Fra : Per Madsen

Dato : 31-03-02 14:02

Er der nogen her, der som jeg, ikke har mulighed for at give en million på
professionelt lysudstyr til portrætfotografering ? Gode Idéer til hvordan
man forholdsvis overkommeligt laver et par fotolamper e.v.t. med hjemmelavet
softbox ? Der må da være andre, som har samme ønsker som jeg, men ikke har
10-15000 kroner til prof. udstyr.

Per Madsen

Homepage: http://pom.adsl.dk/familie/pom.htm

Fra : Per Madsen

Dato : 31-03-02 14:05

Absolut pinligt, men markøren var smuttet ned til den næste gruppe. Indså
først fejlen, da jeg ikke kunne finde den i foto gruppen.

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 31-03-02 15:32

On 31 mar 2002 Per Madsen enriched usenet with:

Prøv at spørge i news:dk.fritid.foto

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Si fractum non sit, noli id reficere