Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto Album til CD
Fra : Torben Olsen

Dato : 31-03-02 13:26

Hej NG
Er der nogen her der kender et program der, lige som en del af WinOnCd 3.8,
kan lave Foto Albums der lige er til at brænde på en cd, så den kan
afspilles både på Computer og i en DVD afspiller.
MVH
Torben

Fra : Martin Buhelt

Dato : 02-04-02 10:08

> [...]
> kan lave Foto Albums der lige er til at brænde på en cd, så den kan
> afspilles både på Computer og i en DVD afspiller.

Ulead DVD PictureShow og Nero Burning Rom kan begge lave foto albums, men de
laver kun en VideoCD udgave, så for at afspille dem på en computer skal der
installeres et VideoCD afspiller program.

WinOnCD er vist den eneste som kombinerer VideoCD udgaven med en HTML udgave
(hvilket er ret godt tænkt!).

/Martin

Fra : Torben Olsen

Dato : 02-04-02 16:44

Hej Martin
Tak for tippet.
Jeg har prøvet Nero men der skal jeg først lave en Mpeg eller AVI fil,
hvilket virker fortræffeligt, dog er den måde der benyttes i WinOn CD meget
lettere, det er ingen betingelse at det også skal kunne afspilles på PC selv
om det er en fordel, jeg håber at der er noget der vil lave et program der
kan det samme som WinOn CD!!

MVH Torben

Fra : Martin Buhelt

Dato : 03-04-02 09:28

"Torben Olsen" <tolsen@mail.dk> wrote in message
> Hej Martin
> Tak for tippet.

Velbekomme

> Jeg har prøvet Nero men der skal jeg først lave en Mpeg eller AVI fil,

Øh - den version jeg har (ver. 5.5) kan selv foretage konverteringen fra
jpg. På det område er den lige så let at bruge som WinOnCd. Dog har Nero en
irriterende (unødvendig?) begrænsning på antallet af billeder der kan være i
et album.

> [...]
selv
> om det er en fordel, jeg håber at der er noget der vil lave et program der

Øh - hvis du vil have et program der kan det samme som WinOnCd, hvorfor
bruger du så ikke bare WinOnCd. Der er da ikke meget ide i at lave noget som
allerede findes?!?

/Martin

P.S. Ifølge "news-reglerne" bør/skal svaret stå under det man svarer på. Om
det er smart, kan sikkert diskuteres, men det er i hvert fald smart at følge
standarderne