Hvor finder jeg noget om Cassandra?
Fra : Guess

Dato : 31-03-02 13:01

Jeg er blevet lidt hooked på noget af hendes musik som jeg jeg har
fundet på nettet. Det kom sig af at jeg havde hørt sangen "Shout It
Out" på Deep Dance 76.

Men jeg vil jo gerne vide noget mere om denne Cassandra. Hendes navn
og nogle af hendes sange er alt hvad jeg ved om hende. Og jo, så har
jeg forresten mistænkt hende for at være franskmand.

Hvis der er nogen der ved noget er jeg meget interesseret.

Med venlig hilsen

Anne

Fra : Nick Christensen

Dato : 01-04-02 16:59

> Men jeg vil jo gerne vide noget mere om denne Cassandra. Hendes navn
> og nogle af hendes sange er alt hvad jeg ved om hende. Og jo, så har
> jeg forresten mistænkt hende for at være franskmand.

Der var jo den dansk produceret "Cassandra - O-La O-La" fra 1999. Men om
det er den samme Cassandra skal jeg ikke kunne sige. Jeg har lyttet lidt
til nummeret "Shout It Out" på Deep 76, og jeg syntes ikke det minder om
førstnævnte Cassandra.

Men der er jo også disse Cassandra'ere :

"Cassandra - Rien Ne Va Plus"
"Rui Da Silva feat. Cassandra - Touch Me"

Nok ikke meget hjælp desværre.

Coveret til "Shout It Out" :

http://www.muchoruido.com/images/contenidos/dcasandra.jpg

Fra : Guess

Dato : 02-04-02 19:50

"Nick Christensen"
<slet-dette-foer-du-sender-mig-mail_nch@mail.sonofon.dk> wrote in
message news:a8a03d$afm$1@sunsite.dk...
> Men der er jo også disse Cassandra'ere :
>
> "Cassandra - Rien Ne Va Plus"
> "Rui Da Silva feat. Cassandra - Touch Me"

Jep...dem kan du tro at jeg allerede har

> Nok ikke meget hjælp desværre.

Njaaa.... bare coveret hjalp lidt...