S45 = ME45?
Fra : Salik Lennert Peders~

Dato : 31-03-02 11:54

Jeg har lige købt en Siemens S45 og da jeg så vil opdatere den med lidt GPRS
klasse 8 og noget battlemail som man kan hente gratis på my-siemens.com. Så
vil den sgu ikke med den til S45 OK underligt tænkte jeg så så jeg startede
QuickSync og der viste det sig at den synes at min telefon skulle være en
ME45 så jeg hente den opdatering der passede til ME45 og der kunne den
opdatere helt perfekt. Spørgsmålet er så om der er noget at gøre ved det
eller om man bare skal leve med det.

Venlig Hilsen
Salik Lennert Pedersen
salik@mail.dk

Fra : HelpMePlease

Dato : 09-05-02 23:02

Du kan lige så godt leve med det.. for S45 ME45 er idetiske indeni, det
er kun coveret der er forskelligt.. ellers er det nøjagtigt samme
software!!! med creatives afspiller på, men den er
blevet

http://www.kandu.dk/