forkortelser
Fra : Freeloader

Dato : 31-03-02 10:18

Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad alle de forkortelser står for. ex fps
og rts

--
Venlig hilsen/Kind regards

Freeloader
Remove NOSPAM in e-mail adress when replying

Fra : Claus Nielsen

Dato : 31-03-02 11:36

>Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad alle de forkortelser står for. ex fps
>og rts

Det er vist en større opgave... så det er vist lettere, at du spørger
om dem du ikke kender. Her er de to du nævner:

FPS
Frames Pr Second
First Person Shooter

RTS
Real Time Strategy

Mvh, Claus
---
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Devast8or

Dato : 31-03-02 14:02

Og en mere:

RPG = Role Playing Game

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jakob Nørskov

Dato : 31-03-02 14:09

On Sun, 31 Mar 2002 15:02:10 +0200, "Devast8or" <no@no.no> wrote:

>Og en mere:
>
>RPG = Role Playing Game

Og endnu en

MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game

/Jakob

Fra : Herold³

Dato : 01-04-02 10:27

> MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game

Ej, det hedder MassiveLY Multiplayer Online RolePlaying Game

Fra : Ole

Dato : 31-03-02 20:27

fps står for frames perr second (billeder /sekund)