Opsætning af roaming profiles
Fra : Kim Eichen

Dato : 30-03-02 23:28

Hej Gruppe
Jeg vil gerne have profilerne på min kærestes maskine(win xp) til at være
roaming profiles, som ligger på serveren(win 2000 pro) Præcis hvordan gøres
det? Og ja jeg har prøvet at søge på nettet, men det har ikke været særlig
udbytterigt. Jeg kan regne ud at der skal være en mappe på serveren, som
indeholder disse roaming profiles, men som det er nu er der ikke sat noget
domæne op, kun en workgroup, skal det ændres?
Hvordan får jeg på kærestens maskine mulighed for at sætte hak ved roaming
profile når jeg går ind på user profiles (control panel -> system ->
advanced -> user profiles)?
Den delte mappe, der indeholder profilerne hvilken deling skal den have?
Hvordan skal brugeren være oprettet, på den lokale maskine alene, serveren
alene eller begge steder?

Mvh Kim Eichen
eichen@worldonline.dk

P.S. Jeg håber at I ikke mener at spørgsmålet er OT