Telmore
Fra : Nenad Dragic

Dato : 30-01-01 20:02

Hejsa

Hvordan er Telmore som udbyder?

Er der god dækning samt god service når man ringer til dem?
Dækker de i udlandet eller ikke endnu?
Hvordan er deres sms server?

Mvh
Nenad

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-01-01 21:03

Nenad Dragic skrev:

>Hvordan er Telmore som udbyder?

Der er der en håndfuld andre der har spurgt efter... de fleste er vist
ganske tilfredse, inkl. mig.

>Er der god dækning samt god service når man ringer til dem?

Dækningen er den samme som TDK, de bruger deres net. Jeg har kun
skulle ringe til dem en enkelt gang, kom igennem uden kø.

>Dækker de i udlandet eller ikke endnu?

Ikke endnu, kommer første kvartal ifølge:
http://telmore.dk/html/niv0-2-1.html

>Hvordan er deres sms server?

Det er også TDKs. Jeg bruger kun SMS til at modtage emails på, og de
kommer ofte frem meget hurtigt. Jeg havde dog problemer igår, men det
er vist første gang.
--
venligst
/Lasse

Gratis Ericsson A 2618r mobiltelefon:
http://fergusons.dk/link/2618/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-01-01 22:11

Jeg er meget tilfreds med Telmore, og kan kun anbefale dem

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

Fra : PiratDK

Dato : 30-01-01 23:32

> [...]
> Hejsa
>
> Hvordan er Telmore som udbyder?
>
> Er der god dækning samt god service når man ringer til dem?

Jeg kan kun anbefale Telmore....
Det er et godt produkt de leverer, og så er priserne nede hvor man skal på
knæ for at se dem
Servicen ved opkald til dem er i verdensklasse.
Dækning i udlandet skulle være lige på trapperne.
SMS er fuld på højde med andre selskaber...

At der så i denne tid gives extra 20 % ved optankning af dit kort, siger vel
mere om deres succes end ord

--
PiratDK
Der ikke er ansat i eller har noget med Telmore at gøre

Fra : Nenad Dragic

Dato : 31-01-01 14:28

Tak for jeres svar.

Telmore bliver valgt....