Cisco 1601 Router
Fra : Kasper Hansen

Dato : 30-03-02 22:59

Hey...
Jeg er lige kommet i besidelse af en Cisco 1601 router, og tænkte om der i
den forbindelse var nogen der anede hvad jeg kunne bruge den til. Så vidt
jeg kan forstå ud fra Ciscos dokumentation, kan den kun tilsluttes modem via
et særligt cisco serial kabel?
Vil det sige, at jeg kun kan bruge den hvis jeg har en ISDN linie, eller et
særligt ADSL modem?
Hvis der er nogen der er interesserede i at købe den, tager jeg gerne imod
bud...

--
Venlig hilsen

Kasper Hansen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-03-02 23:17

On Sat, 30 Mar 2002 22:59:26 +0100, "Kasper Hansen"
<kh@logic-it.dk> wrote:

> Jeg er lige kommet i besidelse af en Cisco 1601 router, og tænkte om
> der i den forbindelse var nogen der anede hvad jeg kunne bruge den til.

Det er en router til en synkron seriel forbindelse, som fx. en
fast linie.

> Vil det sige, at jeg kun kan bruge den hvis jeg har en ISDN linie, eller
> et særligt ADSL modem?

Typisk ingen af delene.

> Hvis der er nogen der er interesserede i at købe den, tager jeg gerne
> imod bud...

Prøv i markeds-grupperne. De er til køb og salg.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 06-04-02 22:05

"Kasper Hansen" <kh@logic-it.dk> wrote in message
> [...]
via
> et særligt cisco serial kabel?
> Vil det sige, at jeg kun kan bruge den hvis jeg har en ISDN linie, eller

Hvis du skal bruge den til ISDN skal den have et WIC BRI module installeret
i modul slotten.
Kan købes løst...

> Hvis der er nogen der er interesserede i at købe den, tager jeg gerne imod
> bud...

5.-

Mvh
Martin