Reklame!
Fra : Mette Frederksen

Dato : 30-03-02 20:49

Hejsa!

Ja jeg måtte jo lige reklamere!!!! Jeg har lige lavet hele designet om på
min hjemmeside: http://www.valo.dk/udstilling.htm
Efterhånden som jeg får tid i aften eller i morgen kommer alle billederne
fra udstillingen i hedensted op på hjemmesiden... *S* Har i nogle billeder
til at ligge på computeren fra denne udstilling eller fra tidligere
udstillinger så vil jeg gerne have dem.. så de kan komme ind på siden! *S*

Jeg skal dog bruge et par oplysninger om billederne...
hvilken udstilling er det taget på (sted og år). Hvem er på billederne? og
hvad sker der på billedet?

Jeg håber på at blive bombarderet i min postkasse med billeder! *S*

og jeg håber at i kan lide designet på min nye side! *S* Og ja... mange har
tidligere sendt en masse gode ideer til hvad jeg kunne gøre ved siden.. det
er desværre blevet overskygget lidt af at jeg har arbejdet på designet.. men
nu skulle der gerne snart blive tid til at putte alle jeres gode ideer ind!
*S*

Tak for jeres tålmodighed
Mette

--