MS Windows
briani 27239
Hjælp min XP pro vil ikke lukke ned..
Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 30-03-02 20:05

Jeg har et lidt surt problem med min XP pro, da den ikke vil lukke helt ned
for computeren når jeg beder den om det, samme sker når jeg prøver at
genstarte, det er lige som det sidste trin vil den ikke tage.
Det var ikke et problem da jeg før havde ME som styresystem.
Er der et sted hvor jeg skal indstille noget for at få den til at lukke helt
ned, som jeg ikke selv har kunne læse mig frem til....????????
Hjælp hjælp........????????

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : ha

Dato : 30-03-02 20:35

> Hjælp hjælp........????????

Rolig nu http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=312

mvh
ha

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-02 22:02

"ha" <not-me@dot.com> wrote in message

> Rolig nu http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=312

så vidt jeg har forstået på spørgsmålet, har dette intet overhovdet med
dette emne at gøre....

Det der er beskrevet, hvis computeren ikke slukker automatisk. Det har ikke
noget med nedlukkedesmetoden at gøre.

Det er højt sansyneligt IRQ konfligt eller hardware konflikt.. Jeg har selv
problemer med at lukke ned. Den lukker ikke ned ca. hver anden gang.

Fra : F.Larsen

Dato : 30-03-02 22:53

har du kigget på indstillingerne i BIOS'en ?
Måske en mulig løsning ?

--
Flemming
Støjdæmp din PC: http://hjem.get2net.dk/Quake2/AlphaPal8045T/index.htm

Fra : Cerberus

Dato : 30-03-02 23:07

Har været ude for samme problem efter at have opdateret office 2000,
jeg har faktisk oplevet det på flere computere end min egen, så jeg
tror det er et problem med office pakken.

Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail
icq: 16841543

On Sat, 30 Mar 2002 20:05:24 +0100, "Tholo - www.tholofoto.dk"

Fra : ---+WinKiller+---

Dato : 31-03-02 01:43

http://www.aumha.org/a/shtdwnxp.htm
Prøv at se på denne side den hjalp mig en del

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 31-03-02 01:54

Sun, 31 Mar 2002 03:42:45 +0200, skrev "---+WinKiller+---"
<winkiller@mail.dk>:

>Prøv at se på denne side den hjalp mig en del

Og <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html> vil hjælde
dig og alle de andre her i gruppen, som bundciterer og medsender
hele det indlæg, som de svarer på til at citere efter netiketten.

Det vil gøre jeres svar meget behageligere at læse, hvis disse
enkle regler bliver fulgt.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark