3210 profiller
Fra : Dan Emborg

Dato : 30-01-01 20:48

Jeg har lige købt en nokia 3210 til arbejds telefon
kan det passe at man ikke kan ændre andre profiller end den der hedder
"PERSONLIGE"
På min 8810 der kan jeg ændre alle profillerne, det kunne jeg også på min
gamle 6110
Mine venner kan også på deres 8850, 8210, 6150, 7110 og jeg mener også at
man kan på 3310

Men jeg kan ikke finde den menu i 3210'eren

Software version : 06.00
03-10-00
NSE-8/9

Mvh Dan Emborg

Fra : Erik Einum

Dato : 30-01-01 20:54

"Dan Emborg" <monstersurf@12fuel.dk> wrote
> [...]
> gamle 6110
> Mine venner kan også på deres 8850, 8210, 6150, 7110 og jeg mener også at

Denne telefonen har ikke Profiler på samme måte som de telefonene du nevner.
5110 var likedan som 3210.

///Mvh. EE