Shimano Twin Power eller Stradic
Fra : Jeppe

Dato : 30-03-02 17:58

Hej jeg vil lige høre hvad i syntes er bedst af Shimano Twin Power XTR og
Stradic GTM
Det skal bruges til å og mest kyst

Hilsen Jeppe

Fra : Magnus Harkjær

Dato : 30-03-02 22:46

Ved godt jeg ikke helt svarer på dit spørgsmål men hvis jeg må foreslå dig
noget og du har pengene til det så køb et Abu Suverän! Det er simpelthen den
bedste følelses man har med det hjul mellem hænderne.. Perfekt til fights og
hvad man ellers har brug for.

Ellers skal jeg ikke kunne sige noget om de hjul du nævner, beklager.

Fra : Rolfen

Dato : 31-03-02 07:35

Jag har fiskat med twin power i flera år och är helt nöjd. En rulle som man
kan lita på.
hälsningar <rolf

Fra : H.O.T

Dato : 31-03-02 14:34

Jeg vil foretrække Shimano super aero x......det er det bedste hjul, jeg har
prøvet....
Henrik

Fra : Jens M.

Dato : 15-04-02 16:23

Jeg har et Stradic som jeg har været fuldt ud tilfreds med.

Det kan du i hvert fald roligt købe.

Mvh. Jens

Fra : Martin Nielsen

Dato : 15-04-02 21:24

Hej

Jeg har selv et Twin Power 3000, Det er dog modellen som er ca 2 år gl, og
derfor uden overslagsbremse på bøjlen. Et par fiskekammerater bruger
Stradic, og det er vist pengepungen der skal afgøre hvilken af de 2 modeller
du skal vælge. Begge er af god kvalitet og kan kraftigt anbefales. Det
eneste du skal sikre dig er at der er overslagsbremse på. Jeg har haft et
par uheldige situationer med mit som er uden.

PS. Vælg ikke en model mindre end 3000 modellen når du går mest på kysten

Knæk og bræk
Martin