Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Info: Lokalsætteriets brugtsalg
Fra : Steffen Poulsen

Dato : 30-03-02 17:58

Der er en del prof billedbehandlingsudstyr (fx et par af de rigtigt dyre
A3-scannere) der ser ud til at ryge for billig penge, så måske det kunne
have interesse for nogle af brugerne i gruppen:

http://www.lokalsat.dk/brugtsalg

// Steffen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 31-03-02 01:26

"Steffen Poulsen" <steffenpoulsen@[RemoveThis]usa.net> wrote in message
> [...]
> A3-scannere) der ser ud til at ryge for billig penge, så måske det kunne
> have interesse for nogle af brugerne i gruppen:

Check lige din dato, du er vist et føgn foran os andre...., og så høre dette
vist kun til i dk.marked.privat.foto, hvor du allerede har annonceret.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

(PS, Fjern _NOSPAM_ fram min email-adresse, hvis du ønsker at sende en
e-mail til mig)

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 31-03-02 19:55

> [...]

dette
> vist kun til i dk.marked.privat.foto, hvor du allerede har annonceret.

Jeg undskylder mange gange, men mange af de effekter sætteriet har sat til
salg, deriblandt 6-7 scannere (der også scanner bl.a. dias'er), er ting der
er diskuteret hundredvis af gange her i gruppen, (både brug, erhvervelse af,
og efterlysning af gode tilbud) så jeg synes næsten den gled ind under
rammerne af den generelle debat.

Men åbenbart ikke - jeg undskylder igen.

Ang. datoen bruger jeg automatisk tidsynkronisering mod time.nist.gov her i
min XP, så jeg undskylder hvis dette system har været i stykker mens
indlægget blev sendt, har ikke oplevet dette problem før.

// Steffen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 01-04-02 09:48

> [...]
> rammerne af den generelle debat.
>
> Men åbenbart ikke - jeg undskylder igen.

Du behøver nu ikke undskylde, det var ment som en venlig henvisning, men
markedsgrupperne er oprettet med det formål at købe og sælge ting, og det må
derfor formodes at personer der er interreseret i dette læser de pågældende
grupper, og der er derfor ingen grund til at nævne det i den generelle
fotogruppe, hvor der i fundatsen netop står at indlæg om køb og salg
henvises news:dk.marked.privat.foto.
--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

(PS, Fjern _NOSPAM_ fra min email-adresse, hvis du ønsker at sende en e-mail
til mig)