En dejlig ting
Fra : Ole Mose

Dato : 30-03-02 16:38

Som man kan se, så har jeg mistet en speciel ventil til min flydering. Det
har jeg skrevet etindlæg om d. 28/3.

I dag måtte jeg så ind til forhandleren, for at købe en ny. Mine tanker gik
i retning af, at det nok ikke var muligt, med mindre jeg købte en hel ny
slange o.s.v Så jeg havde set i øjnene at det kunne blive en dyr affære.
Da jeg kom ind til forhandleren, som jeg iøvrigt ikke har lagt den store
omsætning hos, ud over mit indkøb af flydering, fremlagde jeg problemet.
Han havde ikke sådan en ventil, men gik ned i kælderen og fandt en ny
flydering, hvorfra han tog ventilen.
Den gav han mig. Da jeg spurgte om prisen, sagde han "glem det".
Jeg var målløs og jeg siger bare "Sikken sevice" og ganske rigtigt, jeg ved
hvor jeg skal købe mit udstyr i fremtiden. Jeg synes bare det var så rart.
Enhver som har prøvet at miste en eller anden speciel dims, kan med garanti
nikke genkendende til fornemmelsen.
Jeg vil derfor tillade mig at nævne forhandleren, (som vist nok er et par
unge mænd) som driver Grejbiksen ved Århus (Randersvej mellem Lisbjerg og
Trige).
Ud over at det er en god forretning, med et righoldigt udvalg, så må jeg
sige at servicen er i top.

Ole

Fra : Jesper G

Dato : 31-03-02 07:59

Det er bare hel fedt med sådan en historie.
Støt forretningen ,ellers ender det med at i kun kan købe fiskegrej i bilka.

vh

Jesper.