Online?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-03-02 16:31

Jeg har på min hjemmeside et link til mit webcam, men hvis webcam serveren
ikke er online, har jeg brug for at linket i stedet peger på en html side
hvor der står at webcam serveren ikke er online.

Jeg fik den tanke at det måske kan lade sig gøre med et JavaScript men jeg
har aldrig programmeret JavaScript før.

Kan det overhovedet lade sig gøre at få scriptet til at undersøge om IP
adressen på serveren er tilgængelig, og hvordan gør jeg i givet fald det?

--
Mvh.

Michael Nielsen
michael@mnielsen.dk

Fra : Henrik Høegh

Dato : 31-03-02 22:33

Hey,

Hvis du sletter Script i ordet, så ja Og så kan vi ligefrem hjælpe dig
her også.

Her er et hallo word til dig i Java

if (JavaScript!=Java){
System.out.println("Jubii, det er rigtig");
}

Venlig hilsen
Henrik Høegh

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 01-04-02 10:30

"Henrik Høegh" <Henrik@Sound-Base.dk> writes:

> Hvis du sletter Script i ordet, så ja Og så kan vi ligefrem hjælpe dig
> her også.

http://www.usenet.dk/netikette/vejledhvordan.html

Den rigtige gruppe er ...internet.webdesign.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn