MS Windows
briani 27239
Tror ikke at det er windows....
Fra : Brian Larsen

Dato : 30-03-02 14:44

Lyder ikke som det udelukkende er et windows problem. Har du tjekket
temperaturen på cpu'en? Ved du om den har kørt som den skal før?

Tror at subj. passer bedst ind i dk.edb.hardware

Fra : Deaster

Dato : 30-03-02 14:51

"Brian Larsen (slet 7GJ82)" <Ghostbuster@7GJ82mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:3ca5c11b$0$88719$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Lyder ikke som det udelukkende er et windows problem. Har du tjekket
> temperaturen på cpu'en? Ved du om den har kørt som den skal før?
>
> Tror at subj. passer bedst ind i dk.edb.hardware

Hvad i alverden snakker du om?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-03-02 15:46

"Deaster" <frankatcia@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Brian Larsen (slet 7GJ82)" <Ghostbuster@7GJ82mailme.dk> skrev i en
> meddelelse news:3ca5c11b$0$88719$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Hvad i alverden snakker du om?

En weird tråd der sådan pludseligt popper op...
Det er da lidt skægt at prøve at gætte hvad i alverden manden snakker
om - det er dog heller ikke lykkedes mig...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Deaster

Dato : 30-03-02 16:47

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse
> "Deaster" <frankatcia@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En weird tråd der sådan pludseligt popper op...
> Det er da lidt skægt at prøve at gætte hvad i alverden manden snakker
> om - det er dog heller ikke lykkedes mig...

Ja det er muligt der er forsættelsen på en tråd, som han har postet som et
nyt indlæg, men sort er det ihvertfald.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-03-02 18:32

> Ja det er muligt der er forsættelsen på en tråd, som han har postet
som et
> nyt indlæg, men sort er det ihvertfald.

Det er set før - og det er stadigt totalt umuligt at finde hoved og hale
i...
Hvornår lærer folk at lade være med at skifte subject ???

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-03-02 18:51

In dk.edb.system.ms-windows, Søren C. Fischer wrote:

>Det er set før - og det er stadigt totalt umuligt at finde hoved og hale
>i...

Det giver jeg dig ret i. Man bør holde sig til tråden, hvis emnet
reelt er det samme.

>Hvornår lærer folk at lade være med at skifte subject ???

Hvis det så bare var det de gjorde, så kunne man undgå denne situation
ved at sætte sin newsreader korrekt op, eller kigge i headeren. Men
her er det ikke bare emnet der er skiftet, der er også lavet en hel ny
tråd.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 30-03-02 19:47

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved at sætte sin newsreader korrekt op, eller kigge i headeren. Men
> her er det ikke bare emnet der er skiftet, der er også lavet en hel ny

Nemlig, og så knækker filmen jo først totalt...
Gad vide om han selv har ment, at vi andre kunne gætte hvad meningen var
med hans indlæg...???

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-03-02 19:53

>Nemlig, og så knækker filmen jo først totalt...
>Gad vide om han selv har ment, at vi andre kunne gætte hvad meningen var
>med hans indlæg...???

Jeg tør næsten ikke foreslå at det kan være en fejl Han har jo
ikke reageret endnu, og indlæget har trods alt et par timer på bagen.
Men lad os nu se...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)