Ny dato i gammel dokument ?
Fra : dennis

Dato : 30-03-02 13:54

Når jeg åbner et gammel dokument som er lavet med skabelon
opdater datoen automatisk til d.d.

Kan dette undgås, så datoen forbliver til den oprindelige
dato hvor dokumentet blev oprettet -uden at skrive det manuelt ?

Skabelonen: Dato er indsat under Sidehoved.

Office-97 DK
Office 2000 DK
Win2000

Dennis

Fra : Jan Kronsell

Dato : 30-03-02 14:06

Fra : Jan Kronsell

Dato : 31-03-02 13:09

Hej Dennis
> [...]
> dato hvor dokumentet blev oprettet -uden at skrive det manuelt ?
>
> Skabelonen: Dato er indsat under Sidehoved.

Åbn skabelonen, vis sidehoved. Slet datoen. Indsæt feltet CreateDate
(Indsæt - Felt (Kategorien Dato og Klokkeslæt), der hvor du vil have datoen
til at stå. Luk sidehoved. Gem skabelonen igen.

Jan

Fra : hcma

Dato : 31-03-02 12:17

> [...]
> dato hvor dokumentet blev oprettet -uden at skrive det manuelt ?
>
> Skabelonen: Dato er indsat under Sidehoved.

Indsæt - Dato og Klokkeslæt - og ving IKKE af i opdater automatisk.
mvh
HC

Fra : hcma

Dato : 31-03-02 15:07

"hcma" <hcma@has.dk> skrev i en meddelelse

> Indsæt - Dato og Klokkeslæt - og ving IKKE af i opdater automatisk.
> mvh
> HC

Jeg var alt for hurtig (eller rettere sagt, min datter var). Metoden VIRKER
IKKE på skabeloner. Jans svar er korrekt, så glem alt om mit.
mvh
HC

Fra : pre

Dato : 31-03-02 18:54

Sorry Sir - Wrong solution. Spørgeren ønsker at bibeholde et felt.

Heldigvis har dennis fået en brugbar fra Jan så dette er kun til orientering
for andre. --
mvh
pre