Heroes 4 - manual ?
Fra : JH

Dato : 30-03-02 12:55

Har læst at manualen i den europæiske udgave
af Might and Magic 9 er i .pdf format,
mens der til US ugaven er en papirmanual.

Gør det samme sig gældende for Heroes 4?

JH

Fra : BB

Dato : 30-03-02 15:12

"JH" <jh@eurosport.com> skrev i en meddelelse
> Har læst at manualen i den europæiske udgave
> af Might and Magic 9 er i .pdf format,
> mens der til US ugaven er en papirmanual.
>
> Gør det samme sig gældende for Heroes 4?
>
> JH

Min Euro udgave er i PDF

VH
BB.

Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.

Fra : ASKF

Dato : 01-04-02 02:39

BB ytrede sig i <3ca5c7a5$0$72062$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> med
dette:

>"JH" <jh@eurosport.com> skrev i en meddelelse

>Min Euro udgave er i PDF

Er der heller ikke den sædvanlige plance castle-tree/monster-info (tror
3DO kalder den en Quick Reference Sheet, eller lign.)

Kikkede lige efter og jeg kan ikke finde dem til HoMM3 og Armageddons
Blade, fandt kun manualen til Armageddons Blade, hvor monster-info er
listet - husker jeg forkert, eller skal jeg blot have ryddet op i mit
manual-bibliotek + checket spilkasserne (fandt dem til HoMM 1+2
Compendium)?

PS. Har lige skrevet en post-it sedel så jeg husker at få skrevet den
OTD mandag.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen