Alcatel 511 - ris/ros
Fra : Dennis Lange

Dato : 30-03-02 12:00

Hej NG.

Da jeg overvejer at anskaffe mig en Alcatel 511, ville jeg høre, om der var
nogen der har nogle erfaringer de vil dele, gode som dårlige.

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Salva

Dato : 30-03-02 12:45

> Da jeg overvejer at anskaffe mig en Alcatel 511, ville jeg høre, om der
var
> nogen der har nogle erfaringer de vil dele, gode som dårlige.

Yap, Den er for fed. Lille og let.

Jeg har ikke fortrudt mit køb. Det er lidt minus at den ikke kan modtage
ringtoner og logoer via Internettet. Men hvis du har modem og programmet
smartsms kan du sende logoer til den via modemmet. Det virker ok.

Der er nogle ok fede ringtoner der er i den. Ikke de som sædvanlige bib-bib
toner…

Jeg kan klart anbefale den.

-Salva

Fra : Dennis Lange

Dato : 30-03-02 13:29

"Salva" <salvanone@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ringtoner og logoer via Internettet. Men hvis du har modem og programmet
> smartsms kan du sende logoer til den via modemmet. Det virker ok.

Kom i tanker om: Jeg kan ikke udfra Alcatels hjemmeside finde ud af om den
har sms-ordbog? Og i så fald - fungerer det ligeså godt som nokias?

Fra : Dennis Lange

Dato : 30-03-02 13:54

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Da jeg overvejer at anskaffe mig en Alcatel 511, ville jeg høre, om der
var
> nogen der har nogle erfaringer de vil dele, gode som dårlige.

Endnu et par tillægsspørgsmål:

- Er menusproget dansk eller...?

- Har den alarm-funktion?

Fra : Salva

Dato : 03-04-02 22:43

> Endnu et par tillægsspørgsmål:
>
> - Er menusproget dansk eller...?
>
> - Har den alarm-funktion?

Har dansk og alarm funktion. Der er også ordbog i den men om den er ligeså
god som Nokia, det ved jeg ikke. Nogle siger at man skal vende sig til den
først...