Hej Hvem ved det her !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : Jens Koch

Dato : 30-03-02 11:44

jeg har en mokia 3310 som jeg ikke kan Nulstil på Tidstællere .
Den skriver ( SikkerhedsKode )
og jeg har prøvet 1234 og 12345
det dur ikke hvad gør jeg så det er Tdc Mobil jeg har

--
Med Venlig Hilsen
Jens & britta Koch

------------------------- --------------------\\
!//---------------------- ------------------
------------------------- -------------------(@
@ )------------------------ ---------------
_________________________ ____o00-(_)-00 o _________________________

Fra : Cassandra

Dato : 30-03-02 12:01

Hejsa

Hvis du har, eller kender en med at datakabel så kan du udlæse
sikkerhedskoden. Med Nokiatool034

Mvh
"C@ss"

Fra : GiWeo

Dato : 30-03-02 12:51

On Sat, 30 Mar 2002 11:44:21 +0100, "Jens Koch"
<jens.britte@tdcadsl.dk> wrote:

>jeg har en mokia 3310 som jeg ikke kan Nulstil på Tidstællere .
>Den skriver ( SikkerhedsKode )
>og jeg har prøvet 1234 og 12345
>det dur ikke hvad gør jeg så det er Tdc Mobil jeg har

Det er en kode som telefonen har - det har intet at gøre med om det
er TDC eller en anden.

Koden er 12345 på Nokia som standardt, så med minde du har ændre den
skal den også virke.
Telefonen låser dog sig selv i 1 time, ved tre forkerte forsøg. Så lad
telefonen ligge et par timer og prøv så med 12345 - så skulle den
gerne være der !

--

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links, Politiscanner og PMR-446 walkie på

Fra : Henning

Dato : 02-04-02 09:25

> [...]

>Den skriver ( SikkerhedsKode )
>og jeg har prøvet 1234 og 12345
>det dur ikke hvad gør jeg så det er Tdc Mobil jeg har

Ikke et svar, men en opfording; gider du ikke droppe alle dine
udråbstegn, på nogle news-servere filtreres sådanne indlæg fra i
spamfiltret.
Og er du ikke samtidig flink at skræe din signatur ned fra ~20 linier
til de "godkendte" 4 - læs evt. www.usenet.dk

Henning
hsb@FJERNESimage.dk