En af de svære :)
Fra : Lone Petersen

Dato : 30-03-02 11:37

I slutningen af 80'erne blev der i et Kim Schumacher radioprogram præsenteret en DJ
ved navn Doktor Ellington. Det der blev spillet var, så vidt jeg husker, et fedt
mix som jeg gerne ville have fat i igen. Nu er jeg ikke klar over om han er
dansker, englænder osv og om navnet staves anderledes, men jeg håber at det er nok,
da jeg desværre ikke kan huske andet.

På forhånd tak.

-Mørch

Fra : Christian Paulsen

Dato : 30-03-02 21:25

> [...]
er
> dansker, englænder osv og om navnet staves anderledes, men jeg håber at

Denne Dr. Ellington er dansker, men er bosiddende i England. Har produceret
for bl. a. Gangway + andre danske grupper.
Hvad han laver nu...vides ikke!
Desværre kan jeg ikke lige hjælpe dig, men KS-fans kan måske.

/christian p