hjælp til simgolf
Fra : Snyderen

Dato : 30-03-02 09:41

hej

Jeg har et problem med spillet simgolf når jeg vil holde et mesterskab
(eller hvad det hedder) når jeg så trykker på "Great, let`s begin the game"
så går der et lille stykke tid og så kommer den med en fejl med at start
filen (golf.exe) ikke er iorden.........hmm hvordan kan jeg starte
spillet??? og at der er en anden fil som laver noget lort. Håber at der er
nogen som kan hjælpe mig fordi at det er sku et godt spil

M.V.H
Anders (Snyderen)

Fra : Jacob Christoffersen

Dato : 31-03-02 12:38

Jeg har nøjagtig samme problem med simgolf. Så jeg vil også gerne vide om
man kan gøre noget. Ved mig er det kun når tuneringerne kommer op omkring
600.000 $.
Håber vi kan finde nogle der kan fortælle os hvad problemet er fordi det er
et skide sjovt spil.

Hilsen
Jacob

Fra : Jesper Barrit

Dato : 31-03-02 14:27

> Jeg har nøjagtig samme problem med simgolf. Så jeg vil også gerne vide om
> man kan gøre noget. Ved mig er det kun når tuneringerne kommer op omkring
> 600.000 $.

Det er en fejl, som er rettet i version 1.01...

Bare gå ind på simgolf.ea.com og registrér din version af SimGolf, så kan du
få lov at downloade den.

Jesper

Fra : Snyderen

Dato : 31-03-02 21:19

tak mange tak det er nemlig et skide sjovt spil

M.V.H
Anders (Snyderen)