MS Windows
briani 27239
Win XP Instalation
Fra : Danny

Dato : 30-03-02 09:09

Hej

Jeg har forsøgt, flere gange, at installere win xp Pro, uden held !!
Både via opstarts disketter og via cd-rom !
Den installere filerne og derefter genstarter den, og der kommer et opstart
billede, også sker der ikke mere ! "sort skærm"
efter meget lang tid genstarter JEG den, og der siger den at den genstarter
installationsprocessen, og derefter "sort skærm"

Er der nogen der har en forklaring, så ville jeg være meget glad !

Danny

Fra : Carsten H

Dato : 30-03-02 09:29

> [...]
> installationsprocessen, og derefter "sort skærm"
>
> Er der nogen der har en forklaring, så ville jeg være meget glad !

Prøv at udskifte dit grafikkort til et andet. Det kan skyldes at XP ikke
kan bruge dit VGA-kort, eller installere driverne.

Carsten

Fra : **TRADS**

Dato : 30-03-02 10:07

> Prøv at udskifte dit grafikkort til et andet. Det kan skyldes at XP ikke
> kan bruge dit VGA-kort, eller installere driverne.

Jeg havede et andet prob . . den installerede "install" filerne,og ikke en
skid mere.Prøvede flere gange uden held.
Humm så installerede jeg min gl win98 og derefter opgraderede med Xp ..Det
virkede.

Fra : Shere_Khan

Dato : 30-03-02 10:08

det er fordi det er en opgradering

Fra : JSH

Dato : 30-03-02 12:43

Prøv evt. under boot at trykke F8 og så vælge Start i VGA mode. Du kan så
kontrollere i enhedshåndteringen om alt er ok.
Jeg gjorde selv ovennævnte og var så heldig, at køre upåklageligt bagefter.

John Stenbak Hansen

Fra : søren christensen

Dato : 01-04-02 00:51

Jeg ved både 95 og 98 kunne finde på at lave det nummer hvis der var virus
warning sat til i bios'en...

Mvh Søren

Fra : Christian Sønderup

Dato : 03-04-02 18:47

"Danny" <danny@fjernmigdelgren.dk> wrote in message

> [...]
> installationsprocessen, og derefter "sort skærm"
>
> Er der nogen der har en forklaring, så ville jeg være meget glad !

Hej Danny

Jeg ville gerne vide om nogle af de forslag, du har fået, har virket
idet jeg har nøjagtig det samme problem.

Christian