Afgørelse i min klage over dyrlæge.
Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 30-03-02 01:53

Hejsan..

Nogen husker nok fra mine indlæg, om episoden med en såkaldt
dyrlæge.. der således svar / afgørelse i sagen vedr: min klage over
denne..
Meget skuffende..

i kan læse den her... http://www.lgmanden.subnet.dk/forside/PAGE49.HTM

Kan sige at opdrætters´´ Dyrlæge.. hvorfra vi blev henvist fra den
pågældende dag..
har som konsekvens af min oplevelse.. Taget denne af sin vagtlæge ordning..

Mvh. Lars...

Fra : preben ipsen

Dato : 30-03-02 23:03

og??? efter det man læser så virker det som en helt fin afgørelse....

preben