MS Windows
briani 27239
HJÆLP
Fra : E.N.

Dato : 29-03-02 23:02

Hej NG
Jeg behøver hjælp, ang WIN 98SE:
Pludselig er der blå skærm hele tiden, næsten, med OE og VXD fejl, hvad sker
der ??? Og hvordan undgår jeg det. Jeg har genindlæst WIN ind adskillige
gange, men resultatet er det samme.
Jeg takker på forhånd for jeres hjælp.
vh Birte

Fra : Klitgaard

Dato : 29-03-02 23:06

"E.N." <cyberling@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sker
> der ??? Og hvordan undgår jeg det. Jeg har genindlæst WIN ind adskillige

format c: og geninstallation af Win?

--
....Klitgaard

Fra : E.N.

Dato : 30-03-02 09:28

Jeg har formateret, adskillige gange, men nu er problemet: Adgangen til
Outlook Express er blokeret af programfejl, MSIMN forårsager en ugyldig
sidefejl, formaterede en gang til, men med samme resultat, så hvad gør jeg
nu???
vh Birte

Fra : Deaster

Dato : 30-03-02 01:34

> [...]
sker
> der ??? Og hvordan undgår jeg det. Jeg har genindlæst WIN ind adskillige

PSU, ram, varme etc.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : E.N.

Dato : 31-03-02 09:27

Den blå skærm er ok, ved omrokering af RAM, tak, men nu er adgangen til
Outlook Express blokeret af programfejl, MSIMN forårsager en ugyldig
sidefejl, jeg formaterede en gang til, men med samme resultat, så hvad gør
en klog nu???
vh Birte