Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Fotostation - Offline arkiv
Fra : U. Pedersen

Dato : 29-03-02 21:49

Hejsa.

Er der ikke en som ved hvordan jeg får lavet sådan et arkiv, som jeg
kan bruge til mine cd-rom'er ?

På forhånd tak

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)
http://www.pbase.com/luf123/root

Fra : Lene Baarts

Dato : 29-03-02 22:13

"U. Pedersen" skrev >
> Hejsa.
>
> Er der ikke en som ved hvordan jeg får lavet sådan et arkiv, som jeg
> kan bruge til mine cd-rom'er ?

Hej UP
Du starter programmet, klikker på "offline billeder", derefter på "ny",
vælger placeringen (du skal selvfølgelig have cd-rom'en i dit cd-rom drev),
giver mappen et navn og angiver en placering.
Programmet opretter thumbnails samt lidt større billeder. Det er lidt af en
pladssluger, men et udemærket program, hvor du kan tilføje stikord og
efterfølgende lave søgning.
Mange hilsner
Lene Baarts

Fra : U. Pedersen

Dato : 29-03-02 22:30

On Fri, 29 Mar 2002 22:12:47 +0100, "Lene Baarts" <baarts@12move.dk>
wroti:

>Du starter programmet, klikker på "offline billeder", derefter på "ny",

Hej Lene.

Men hvor finder jeg offiline billeder, som jeg skal trykke på ??

Fra : Lene Baarts

Dato : 30-03-02 08:56

Hej UP
"U. Pedersen" skrev
> Men hvor finder jeg offiline billeder, som jeg skal trykke på ??

Mener du før eller efter at du har lagt billederne ind??
"Offline billeder" er et menupunkt, det står som øverste mappe i menuen til
venstre.
Når du har lagt billederne ind går du ind i samme menupunkt og der
dobbeltklikker du så bare på den cd du vil se indholdet af.

Mange hilsner
Lene Baarts

Fra : U. Pedersen

Dato : 30-03-02 13:57

On Sat, 30 Mar 2002 08:55:30 +0100, "Lene Baarts" <baarts@12move.dk>
wroti:

>"Offline billeder" er et menupunkt, det står som øverste mappe i menuen til
>venstre.

?? nu føler jeg lidt som Polle

min første punkt hedder
åben/browse mappe

Fra : Lene Baarts

Dato : 30-03-02 14:09

Jeg sender dig lige en mail med et billede
Lene