Orker I at se flere Korat baby billeder?
Fra : Camilla Baird

Dato : 29-03-02 18:57

http://community.webshots.com/album/34236225SplPrG

Dette album vil blive opdateret jævnligt. Billederne er daterede så man
nemt kan finde de nyeste billeder. Dem, der er interesserede i at følge
killingernes udvikling, kan "bookmarke" albummet, så slipper dem der
ikke er interesserede for at se flere indlæg af denne slags.
mvh Camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 29-03-02 19:27

Jada jeg orker en masse billeder *G*
Har skam lagt albummet i foretrukne - Skal jo ha' det hele med *S*
De er og bliver skønne - nus dem lidt fra mig.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 29-03-02 23:45

Hvor er de skønne !

Er halsbånende nogle du giver dem på når de bliver født så du kan se forskel
på dem ? *grin*
Jeg kan huske da jeg fik 6 stribede killinger havde 2 af dem neglelak på
fødderne *s*

Venligst Mette

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-03-02 10:04

Halsbåndene er gerne for store til nyfødte killinger, så de får dem på
så snart de er store nok til at kunne passe dem som "skråbånd" (rundt om
halsen og den ene forben) - efterhånden bliver de store nok til at have
dem som halsbånd.

Jeg har brugt neglelaksmetoden også - det er simpelthen for
besværligt... neglelakken skal jo fornys ca hver anden dag. Den process
er sjældent noget killingerne bryder sig om...

mvh Camilla