Ny med med The Shadows
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-02 16:51

PIGTRÅDSMUSIK EKSISTERER STADIG

arhhh. selvfølgelig er det ikke helt rigtigt at det er med The Shadows, men
det lyder sådan. Det er nemlig en ny cd med Hank Marvin. Frontfiguren i
Shadows. Han spiller fed ny pigtrådsmusik´anno 2002.
Lige som The Chlifters som på ca. 40. år stadig spiller pigtrådsmusik.

Fra : Max

Dato : 29-03-02 20:53

Hej Åge

> arhhh. selvfølgelig er det ikke helt rigtigt at det er med The Shadows, men
> det lyder sådan. Det er nemlig en ny cd med Hank Marvin. Frontfiguren i
> Shadows. Han spiller fed ny pigtrådsmusik´anno 2002.

Jeg er nu helt sikker på at Hank Marvin bliver noget fornærmet hvis han
høre at du "råber" ud over nettet at han spiller pigtrådsmusik.

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-03-02 23:36

Hej Max

Kender du egentlig Shadows. De har altid været et pigtrådsorkester og Hank
Martin er kendt som verdens bedste pigtrådsartist.

Max <max_jens@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a82gmk$p1m$1@sunsite.dk...

Fra : Max

Dato : 30-03-02 01:18

Hej Åge

> Kender du egentlig Shadows. De har altid været et pigtrådsorkester og Hank
> Martin er kendt som verdens bedste pigtrådsartist.

Bare rolig Åge, jeg voksede op sammen med Shadows, så dem kender jeg
udmærket og Hank Marvin er en udmærket guitarist, men pigtråd, det er det
ikke.

Når du nu er sådan en beundre af The Shadows, så skulle du måsker prøve
at være lidt som Brian Bennet, han elsker elektronisk computermusik.

Mvh Max

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 30-03-02 14:07

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> Shadows, men det lyder sådan. Det er nemlig en ny cd med Hank
> Marvin. Frontfiguren i Shadows. Han spiller fed ny

Har intet med pigtrådsmusik at gøre (men det kan vel ikke
overraske).

Marvins nye CD består i hovedtræk af ældgamle sangnumre, som han
har hevet tænderne ud af og nu spiller instrumentalt i den kendte
Jørgen Ingmann-stil.

Sikkert glimrende som muzak i det lokale supermarked.

Lidt ærgerligt - for Hank B. Marvin kan jo faktisk godt spille på
guitar (om man kan lide stilen er en anden ting).

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu

Fra : Falcon

Dato : 30-03-02 15:55

On Fri, 29 Mar 2002 16:51:15 +0100, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>Shadows. Han spiller fed ny pigtrådsmusik´anno 2002.
> Lige som The Chlifters som på ca. 40. år stadig spiller pigtrådsmusik.

Du kalder dig selv for dansktop ekspert, vil du så ikke godt koncentre
dig om det, for du har åbenbart ikke meget forstand på The Shadows.
At betegne dem som pigtråds orkester svarer vel til at kalde Kandis
for et Punk band..

mvh Falcon