Heroes 4 multiplayer?
Fra : BB

Dato : 29-03-02 13:45

Er der nogle der ved om den er kommet (updaten)?
Og hvor dl man den lille sag henne?

VH
BB.

Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.

Fra : Monster

Dato : 29-03-02 19:51

prøv at køre "update" hvis den er kommet vil den finde det .-)

Monster

Fra : BB

Dato : 30-03-02 11:23

"Monster" <a@a.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at køre "update" hvis den er kommet vil den finde det .-)
>
> Monster

Hvor er update knappen henne??

VH
BB.

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 29-03-02 23:22

> Er der nogle der ved om den er kommet (updaten)?
> Og hvor dl man den lille sag henne?

HVAD!!! Er der ingen multiplayer i den version der lige er kommer på gaden?

-The Baptizer
www.area42.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-03-02 00:55

Johnny Jakobsen wrote:

> HVAD!!! Er der ingen multiplayer i den version der lige er kommer på gaden?

Nope, men det kommer som en gratis udvidelse.

Mvh

Bruno

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 06-04-02 20:11

<iddqd@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3CA4FEDA.3030509@worldonline.dk...

> Nope, men det kommer som en gratis udvidelse.

Hold kæft mand hvor er det amatøragtigt! Det var fuldstændig det samme med
3'eren, hvor man ikke kunne spille hot seat mere end en månedstid, så
crashede den. Med mindre man downloadede en patch.

Mvh.
Lars

Fra : Gizmoduck

Dato : 30-03-02 09:51

On Fri, 29 Mar 2002 23:22:01 +0100, "Johnny Jakobsen" <btz@area42.dk>
wrote:

>HVAD!!! Er der ingen multiplayer i den version der lige er kommer på gaden?
>
>-The Baptizer
>www.area42.dk

det var faktisk en af de ting jeg ikke var så vild med i
HOMM3...multiplayer var simpelthen dræbende langsomt :/ men derfor
spillede vi det jo alligevel hehe

--

Giz

Remember:
If at first you don't succeed...
skydiving is not for you

Fra : Monster

Dato : 30-03-02 12:09

1: der er kun "Hotseat" med i HOMM4, start et scenerio op, og maker en af
computerne i den lille firkant der er ved siden af navnet, så kan man spile
hotseat
2: man kan finde "gameupdate" under Start ---> Programmer ---> 3do

Monster

Fra : Cag

Dato : 13-04-02 04:26

[ 8<---]
| 2: man kan finde "gameupdate" under Start ---> Programmer ---> 3do
|
| Monster

Øhh... jeg har sgu ikke noget der hedder gameupdate under 3DO ?!?

Jeg har købt min via RealGames.dk, online
Min kæreste har købt sin via Amazon.co.uk

De er iflg. den readme.txt, der er med version 1.0
og _ingen_ af os har den funktion, der hedder gameupdate

Hvad fa.... er meningen !!!!!?????!!!!!!!!

S & C

Fra : Cag

Dato : 13-04-02 19:23

Jeg har nu prøvet at kopiére "gameupdate.exe" fra HOMM3,
men der burde da være en med til HOMM4, eller hva?????

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 14-04-02 19:19

Cag <carsten@groth-esk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cb8779a$0$11899$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg har nu prøvet at kopiére "gameupdate.exe" fra HOMM3,
> men der burde da være en med til HOMM4, eller hva?????

Ja, specielt når de skriver at den er der - ufærdigt og amatøragtigt fra
NWC's side.

Mvh.
Lars